Se vinde Alfa Romeo Giulietta, masina personala. Este fabricatie Noiembrie 2011, prima inmatriculare in 2012. Are 127.000 km,in crestere in acest moment. Motorul este 1.4 MultiAir, cu 170 CP, cutie manuala, 6 trepte. Astea sunt datele principale de interes pentru majoritatea clientilor.
Masina insa e una speciala, nu se va vinde oricui si oricum. Este ‘de pasionat’ si vreau sa ajunga tot la un ‘pasionat’ pentru ca doar un astfel de om va aprecia ce s-a facut pe acest proiect. Masina are o culoare speciala, foarte rara: Rosso Competizione. Este un rosu multi-strat, lansat pe conceptul Alfa Romeo 8C. Pe langa asta, e full-option. Adica are toate optiunile posibile instalate, de la scaune incalzite, cu reglaj lombar (din piele, evident), pana la faruri directionale si trapa dubla.
Alte modificari executate:
– jante 18 horseshoe reconditionate la SRZ customs acum un an, in stare impecabila
– Arcuri Eibach (le mai am si pe cele originale daca se doresc, dar cele de la Eibach ofera o stabilitate mai buna si coboara garda la sol 2 cm)
– distantiere jante (1 cm fata, 2 cm spate)
– finala Ragazzon
– kit complet de QV
– praguri QV, bara spate cu difuzor si evacuari mari, sigle pe aripi
– faruri cu tenta inchisa
– geamuri fumurii ionizate (din fabrica)
– anvelopele sunt Michelin CrossClimate2 cu doar 13.000 km rulati, in stare impecabila
– instalat unitate multimedia cu Apple Car Play si Android Auto de la JVC
– Camera de bord Nextbase IQ 2k (ramane pe masina)
– pedalier din aluminiu plus un set de schimb
Masina a fost exemplar intretinuta. A primit un pachet complet de detailing acum un an si ceva la Upstage Detailing, inclusiv tratament ceramic si hidrofob. Reviziile au fost facute tot timpul la maxim 7000 km, cu ulei Selenia, la service specializat Alfa Romeo.
La achizitie (113.000 km) s-au schimbat toate consumabilele: distributie, bujii, curele accesorii, tampon motor, vas expansiune, conducta turbo. Ulterior s-au schimbat si discuri frana fata/spate la aproximativ 123.000 km (Textar), ambreiajul a fost schimbat inainte de achizitia din partea mea (la 108.000 km), schimbat un termostat iarna trecuta. Masina functioneaza impecabil, accept orice test. Mai sunt cateva lucruri de rezolvat de care nu am avut timp (motivul pentru care o si vand): am cumparat dar nu am apucat sa instalez camera de marsarier (se ofera viitorului proprietar), am cumparat dar nu am apucat sa instalez un kit de reparatie pentru cablurile de la haion (se ofera la achizitie). Da, motivul pentru care o vand tine de lipsa de folosire. Jobul meu imi ofera o masina noua la fiecare 3 zile, nu apuc sa merg cu ea si e pacat. Drept dovada, masina a stat recent pe dreapta o luna de zile si, drept consecinta, acum are baterie noua pe ea, cu AGM (da, merge si Start/Stop). Are si ceva defecte, nu e noua: bara fata are nevoie de reparatii, pe portiera dreapta spate exista cateva zgarieturi de la un om de calitate, la interior sunt cateva semne ale varstei. Este totusi o masina care are 12 ani vechime. Negociem pentru fiecare item gasit. Masina are si prelata anti-grindina, apropo. In raportul CarVertical veti gasi doua daune, una fata si una spate. Au fost daune mici, ambele bare fiind revopsite.
Data anunțului